להנהלת החשבונות בקיבוץ שריד דרוש/ה תמחירן/ת

תמונה של בית המשרדים בשריד

הגדרת תפקיד ותחומי אחריות

  • ניהול מערכת תמחירית פנימית של כלל ענפי ותאגידי הקיבוץ.
  • הפקת דוחות לתאגידים ולענפי הפעילויות השונות – דוחות חודשיים ותקופתיים, הכנת מצגות.
  • עבודה עם מנהלי פעילויות ומגזרים – בנושא הכנת תקציב שנתי, יעוץ והכוונה בתחומים כלכליים, בדיקות כדאיות ואיתור מקורות התייעלות, בקרה שוטפת במהלך השנה
  • עריכת בדיקת ובקרה לשלמות הנתונים, בדיקת "סבירות" לנתונים, אחריות לתחזוקת המערכת (יעדים, אפיון)
  • קליטת נתונים למערכת התמחיר במידת הצורך

דרישות התפקיד

  • ניסיון במערכת חשבונאית ותמחירית קיבוצית (עם מספר אגודות/תאגידים)- יתרון
  • השכלה – תואר/קורסים רלבנטיים בתחומי כלכלה / חשבונאות / הנהלת חשבונות
  • שליטה ברמה גבוה בהפקת דוחות מקצועיים באקסל – חובה
  • שליטה בתוכנת "קונטיקי" – חובה 
  • שליטה בתוכנת "חשב פיננסי" – יתרון
  • תודעת שרות, יחסי אנוש טובים, יכולת ליווי מנהלים, הצגת נתונים, עבודה עצמאית, דייקנות ודיסקרטיות

היקף משרה:

  • אחוז משרה: 20%. עבודה ביום קבוע בשבוע, או שני חצאי ימים
  • נדרשת זמינות טלפונית/מיילים לאורך השבוע ואפשרות להגיע (לעיתים רחוקות) בימים/שעות שאינם יום העבודה הקבוע, בעיקר בנוגע לבניית תקציב והכנת דוחות לאסיפות

כפיפות: לחשבת הנה"ח (מנהלת מחלקת הנהלת החשבונות)

בחירה ע"י: מנהל עסקי וגזבר

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות מוזמנים לפנות לגיל שני (מש"א)

אי-מייל: masha@k-sarid.co.il

מועד אחרון להגשת מועמדות 19.5.2024

השארת תגובה

טלפונים

לוח וידאו

ע. שירות

קלפי

חירום

ס. רכב

דרושים

טפסים

צוותים

    רישום גשם

    מדידה אחרונה 5/5/2024

    מ״מ גשם ביממה האחרונה
    סה״כ מ״מ גשם העונה
    גלילה לראש העמוד
    X
    דילוג לתוכן