הגדרת תפקיד ותחומי אחריות
- ניהול מערכת תמחירית פנימית של כלל ענפי ותאגידי הקיבוץ.
- הפקת דוחות לתאגידים ולענפי הפעילויות השונות – דוחות חודשיים ותקופתיים, הכנת מצגות.
- עבודה עם מנהלי פעילויות ומגזרים – בנושא הכנת תקציב שנתי, יעוץ והכוונה בתחומים כלכליים, בדיקות כדאיות ואיתור מקורות התייעלות, בקרה שוטפת במהלך השנה
- עריכת בדיקת ובקרה לשלמות הנתונים, בדיקת "סבירות" לנתונים, אחריות לתחזוקת המערכת (יעדים, אפיון)
- קליטת נתונים למערכת התמחיר במידת הצורך
דרישות התפקיד
- ניסיון במערכת חשבונאית ותמחירית קיבוצית (עם מספר אגודות/תאגידים)- יתרון
- השכלה – תואר/קורסים רלבנטיים בתחומי כלכלה / חשבונאות / הנהלת חשבונות
- שליטה ברמה גבוה בהפקת דוחות מקצועיים באקסל – חובה
- שליטה בתוכנת "קונטיקי" – חובה
- שליטה בתוכנת "חשב פיננסי" – יתרון
- תודעת שרות, יחסי אנוש טובים, יכולת ליווי מנהלים, הצגת נתונים, עבודה עצמאית, דייקנות ודיסקרטיות
היקף משרה:
- אחוז משרה: 20%. עבודה ביום קבוע בשבוע, או שני חצאי ימים
- נדרשת זמינות טלפונית/מיילים לאורך השבוע ואפשרות להגיע (לעיתים רחוקות) בימים/שעות שאינם יום העבודה הקבוע, בעיקר בנוגע לבניית תקציב והכנת דוחות לאסיפות
כפיפות: לחשבת הנה"ח (מנהלת מחלקת הנהלת החשבונות)
בחירה ע"י: מנהל עסקי וגזבר
לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות מוזמנים לפנות לגיל שני (מש"א)
אי-מייל: masha@k-sarid.co.il
מועד אחרון להגשת מועמדות 19.5.2024