לקיבוץ שריד דרוש/ה מנהל/ת קהילה (אגש"ח)
לקראת מועד סיום הקדנציה של ניר רושקין בתפקיד מנהל קהילה, אנו מפרסמים קול קורא זה לחברים/ות המעוניינים/ות במשרה
תיאור התפקיד – משימות ותחומי אחריות מרכזיים:
- אחריות על הכנת תכנית עבודה ותקציב הקהילה השנתי, הבאתם לאישור הוועד והאסיפה והוצאתם לפועל, ובהמשך בקרה על הביצוע
- הובלה ויישום תהליכים חברתיים וארגוניים – שיוך דירות, צמיחה דמוגרפית ועוד
- אחריות כוללת לביטחון הסוציאלי של חברי הקיבוץ – פנסיה, ביטוח סיעודי, רשתות בטחון ועוד
- ניהול וועד ההנהלה (אגש"ח), הכנת הדיונים והפרוטוקולים
- פיתוח ומיצוי פוטנציאל הפעילות והשירות של ענפי הקהילה, בטווח הקצר והארוך
- ליווי, הדרכה ובקרה למנהלי הענפים ורכזי הוועדות בקהילה, ומינוי והחלפת מנהלים בקהילה
- טיפול בבעיות פרט – קונפליקטים בין הקיבוץ לחבר ובין החבר לקיבוץ, סכסוכי שכנים ועוד
- פרסום לחברים במדיה הפנימית על הנעשה בתחום הקהילה
- ייצוג הקיבוץ בבוררויות, גישורים, עניינים משפטיים ותכנוניים הנוגעים לקהילה
- ניהול שוטף של ממשק העבודה בין הקיבוץ (אגש"ח) לבין "אגודת מתיישבי שריד" והוועד המקומי
- שימור וחיזוק "קשרי חוץ" (מוא"ז, תק"צ, רשם האגודות ועוד)
דרישות ומיומנויות (השכלה, יכולות וניסיון קודם):
- ניסיון ניהולי רלוונטי, 3 שנים לכל הפחות – חובה
- ניסיון בניהול קיבוץ מתחדש – יתרון
- בעל/ת רקע בהובלת-יישום תהליכים חברתיים/ארגוניים
- הבנה כלכלית וניסיון בבניה וניהול תקציב ארגון בסד"ג דומה לקהילה
- יחסי אנוש טובים מאוד, יכולת אמפטית גבוהה וגישה קהילתית לפתרון סוגיות קיבוציות
- כושר ארגון וניהול ברמה גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- יושר אישי, תפיסת אחריות רחבה, דיסקרטיות
- כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה
- נכונות לעבודה בשעות גמישות, כולל בשעות הערב בעת הצורך
פרטי המשרה: 80% משרה, קדנציה של 4 שנים
מקור סמכות: האסיפה הכללית (שיחת קיבוץ)
כפיפות ניהולית: ליו"ר הקיבוץ
תהליך הבחירה: המלצת צוות איתור לוועד הנהלה, שיחת קיבוץ ובחירה בקלפי
לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות – ניתן לפנות לגיל שני (מש"א)
במייל masha@k-sarid.co.il , ווצאפ, או בטלפון 052-5451780
מועד אחרון להגשת מועמדות 20.8.2023