אתגר שפת הסימנים

https://www.facebook.com/320149969661/posts/10158286537574662/

לכבוד חג הפסח אנו יוצאים באתגר חדש

שיר בשפת הסימנים.✌🏼🖖🏼🤟🏼💃🏽

לבשו חולצות לבנות או חגיגיות צלמו עצמכם (לא חייב את כל השיר, גם חלק זה מצויין) ובסוף הצילום ברכו ב"חג שמח".

את הצילומים שלחו
לשחר נוגרדי 050-6780437
או לשחף 0526928268
עד ליום שני ה 6.4

תרבות וחינוך שריד.

חג אביב שמח לכולנו🌷

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

העמוד בבנייה

X