נטיעות ט"ו בשבט בנוי

נטיעות חדשות ברחבי הקיבוץ ובבית העלמין.
נטענו שני עצי אלון הלבנון בפארק חווה ועצים נוספים באזור גני הילדים, ובשכונת הבנים.
(מסר אמרי גיל- מנהל ענף הנוי)

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

העמוד בבנייה

X