הודעות מריכוז המשק יולי 2019

תמונה של בית המשרדים בשריד

שלום לכולם, 
שלוש הודעות מהבילות בנושא תשתיות:

1. פרויקט רישות שריד בסיבים אופטיים מגיע לשלב הביצוע. לאחר תקופת תכנון והצטיידות, יחלו בשבועות הקרובים אנשי חברת הורייזן בפריסת רשת הסיבים בקיבוץ. בשלב הראשון יונחו השדרות הראשיות של קווי התקשורת, ובהדרגה תגיע התשתית עד לבתי החברים. מרבית הסיבים יושחלו על בסיס התעלות הקיימות, אך במקומות מסוימים ישונה התוואי ותבוצע חפירה חדשה. בתקופה הקרובה תתבקש כל משפחה לסמן באיזו נקודה בבית היא רוצה להתחבר לנתב החדש. תיאום הכניסה לדירה יתבצע על ידי צוות התקשורת בעזרת אורנה. נודה לשיתוף פעולה מצד כל החברים והתושבים בתהליך.

2. פרויקט מים לראש הגבעה. בתכנית ההשקעות אישרנו תקציב להנחת קו מים חדש , מעמדת הבוסטר עד לראש הגבעה. במצב היום, יש בעיה ממשית של ספיקה ולחץ מים לכל האזור הגבוה של הקיבוץ. מצב הרשת לא מאפשר לנו להביא מים לצרכי כיבוי אש באזור גני הילדים, חדר האוכל, בית המשרדים והאזור המסחרי של ראש הגבעה. הנחת קו חדש תאפשר לנו  לספק מים להידרנטים שיוצבו על פי התקינה, ובעתיד לחבר את מוסדות הציבור בהתאם לצורך. הפרויקט נמצא בשלב תכנון מתקדם ומיועד להמשך כשנתיים. הודעות רלוונטיות ימסרו בהמשך.

תמונה של חצר הקיבוץ

3. בשעה טובה השלמנו שני פרויקטים של פיתוח שכונות בקיבוץ. בשכונה המרכזית הושלם השלב העל-קרקעי, ונסלל שביל באורך כ200 מטר המחבר את המגרשים לפי תכנית החלוקה שלהם. בשכונת הבנים נסלל הכביש התחתון, והושלמה המדרכה לאורכו. לפנינו עוד שלב של שיקום נופי. על שני הפרויקטים פיקח צקו ישראל בהצלחה רבה.

עבודות תשתית בשכונת הבנים
תמונה של שביל חדש בחצר הקיבוץ
שבילים חדשים במרכז הקיבוץ | צילום: חי שפיר

השארת תגובה

טלפונים

לוח וידאו

ע. שירות

קלפי

חירום

ס. רכב

דרושים

טפסים

צוותים

    רישום גשם

    מדידה אחרונה 5/5/2024

    מ״מ גשם ביממה האחרונה
    סה״כ מ״מ גשם העונה
    גלילה לראש העמוד
    X
    דילוג לתוכן