במטרה לשפר את השירות הניתן לתושבים ע"י שירותי התחזוקה של שריד קבלתם לאחרונה הפנייה לאפליקציה/תוכנה חדשה "דורמי"
האפליקציה/תוכנה קלה לשימוש ותפעול ואתם מתבקשים לפנות לתחזוקה דרכה.
אנחנו מזכירים לכם שמי שנתקל בבעיה בהתקנת האפליקציה או בשימוש בה מוזמן
לפנות לגיורא רמות בטלפון 050-8594347
שלום רב,
במטרה לקדם את הנגישות לקבלת שירותי אחזקה ותשתיות, בוצע ארגון מחדש של המחלקה, לצד ייעול השירות.
- תוכנה מיוחדת לפתיחת קריאה ומעקב שירות
החל מחודש אפריל יבוצע שינוי באופן הפניה של התושבים לקבלת שירות – פניה באמצעות פתיחת קריאה באפליקציה בשם – "דורמי".
מדובר באפליקציה שניתן להוריד לטלפון הנייד, או למחשב בבית, הפתוחה לתושבים בלבד.
כל שנדרש הוא להגדיר את סוג התקלה ואת רמת הדחיפות, ועם קבלת הפניה יעדכן מנהל האחזקה את הפונה מתי יגיעו לטיפול בתקלה.
- איך זה עובד?
בראשית חודש אפריל יקבלו כל התושבים קישור לטלפון הנייד מחברת "דורמי" לצורך הורדת האפליקציה.
לקישור יצורף שם משתמש וסיסמא, לכניסה ראשונה, וכמו כן הסבר על אופן השימוש.
תמיכה – ניתן לפנות לסיוע בכל בעיה הנוגעת לאפליקציה, אל גיורא רמות (050-8594347). הבהרה – תושבים שיתקשו להשתמש באפליקציה, יוכלו להמשיך לפנות כפי שנעשה עד כה.
בברכה
דידי נאמן | מנהל אחזקה ותשתיות שריד | טלפון נייד 050-8594321