עדכון קורונה מס'11

באנר שריד רקע מושחר

שלום לכולם,

שיגרת החירום נמשכת ונראה שעלינו להיערך לעוד שבועות לא מעטים של התנהלות מאתגרת בחיי היום יום של כולנו. הנחיות החירום אינן קלות, אך עדיין מאפשרות לנו לנהל חיי קהילה, להפעיל את מערכות הערבות ההדדית שלנו ולהיעזר בעשרות מתנדבים שתורמים רבות, כל אחד בתחומו כדי שכולנו נעבור את התקופה בשלום.

לצערנו הרב, בשבילי הקיבוץ מסתובבים אורחים רבים, קרואים ולא קרואים.

לא נאפשר ששריד יהיה אזור מפלט בתקופה זו  !  הנחיות הריחוק החברתי אינן טבעיות ואינן מנומסות, אולם הן הכלי האפקטיבי למניעת הפצת הנגיף.

הנחיות החירום מתקיימות ברחבי הקיבוץ, אולם לצערנו לא כל הציבור מקפיד עליהן ואנו נדרשים למצוא עצמנו מזכירים שההנחיות מחייבות את כולנו:

1.     היציאה מחוץ לבתים מיועדת לרכישת מזון, לצרכים מיוחדים ויציאה לעבודה בהתאם להנחיות. המרחב הציבורי מוגבל לתנועה כדי שלא תתאפשר קירבה שעלולה להוביל להדבקה.

2.     המזון מחדר האוכל מסופק ברובו ע"י משלוחים שפועלים בצורה מצוינת. התפריט מתפרסם מדי ערב, ומומלץ להזמין מראש ולא לחכות לצהריים.

3.     מרבית העובדים המבוגרים יצאו לחל"ת או שעובדים מהבית. אין להגיע לבית המשרדים, או למקומות עבודה אחרים ברחבי הקיבוץ.

4.     אנו מבקשים שלא להזמין משפחה או חברים שאינם תושבי הקיבוץ להגיע לביקור. איננו יודעים מהיכן מגיעים ואת מי פגשו, הגעת אנשים מבחוץ מסכנת את כלל התושבים.

5.     למרות הקושי והריחוק מהמשפחה הקרובה, מהילדים והנכדים, הישמרו ממפגש פיזי. בכל מקרה כזה שימרו על מרחק הגדול מ – 2 מטר.

הנחיות אלו אינן המלצות בלבד. הן הוראות ביצוע ואנו מקווים מאד שלא נצטרך להפעיל מערכות אכיפה כדי לדאוג לביצוען. האחריות לבריאות הציבור בידי כל אחד מאיתנו. זו הערבות ההדדית האמיתית.

בברכת שגרה מהירה,

הנהלות הקיבוץ וצח"י.

השארת תגובה

טלפונים

לוח וידאו

ע. שירות

קלפי

חירום

ס. רכב

דרושים

טפסים

צוותים

    רישום גשם

    מדידה אחרונה 9/4/2024

    מ״מ גשם ביממה האחרונה
    סה״כ מ״מ גשם העונה
    גלילה לראש העמוד
    X
    דילוג לתוכן