פניה לתושבים בנושא בטיחות בדרכים

תמונה של תנועת-מכוניות-בקיבוץ
צילום: יאיר חרמוני

לתושבים שלום,
מזה תקופה ממושכת אנו עדים לתופעה נרחבת של חוסר תרבות נהיגה ואי כיבוד חוקי תנועה בשריד. כמעט מידי יום נצפים נהגים ונהגות בשריד שנוהגים במהירות מופרזת, לעיתים כנגד כיוון התנועה, שאינם מצייתים לתמרורים, שמסיעים ילדים בחוסר אחריות משווע.

מיותר לציין כי חוקי התנועה במדינה חלים גם בתוך הקיבוץ ולפיכך יש לכבדם. יובהר כי אין לנסוע  כנגד כיוון התנועה, יש להאט ולעצור בהתאם לתמרור, יש להאט לפני כניסה למעגלי תנועה, יש לנהוג במהירות מתאימה לתנאי הדרך, יש להימנע מנהיגה עם מספר בלתי סביר של ילדים על כלי הרכב. יש להימנע מכניסה עם כלי רכב למקומות הומי ילדים או הולכי רגל, כגון סביבת בית הספר, גני הילדים בתי המגורים.

הנהלת הישוב, הכוללת את הועד המקומי האגש"ח ואגודת מתיישבי שריד שמו להן למטרה לדאוג לבטיחות הולכי הרגל ולמגר את התופעה של נהיגה חסרת אחריות ומסוכנת, בכל אמצעי העומד לרשותן.

אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה לתת את הדעת לנושא זה, אנא נהגו בזהירות, באופן אחראי, הימנעו מביצוע עבירות תנועה שמסכנות אתכם ואת תושבי הישוב – אף אחד מאתנו לא רוצה לפגוע בהולך רגל בישוב וגם לא להיפגע בעצמו.

אני מאמין כי אם כל אחד מאתנו יקדיש מחשבה ותשומת לב לנושא, ויקפיד לנהוג בזהירות וכחוק, יקטן הסיכוי לפגיעה בנפש ולכולנו יהיו חיים שקטים ונעימים יותר בהיבט זה.
לשיתוף פעולה מלא, אודה.

בברכה,
שחר המאירי, עו"ד
יו"ר ועד מקומי ואגודת מתיישבי שריד

תמונה של שחר-המאירי
שחר המאירי - יו"ר ועד מקומי ואגודת מתיישבי שריד צילום: פייסבוק.

2 תגובות

  1. יוסי נץ (02/10/2014) הגב

    חניה על דשאים, על שבילים של הולכי רגל, נסיעה במכוניות בשבילים של הולכי רגל, חנייה על סובות (ככרות בכבישים), חנייה על מדרכות, חנייה על מדרכה פינתית (מסתיר שדה ראיה) וכל המפגעים ששחר מנה: כל אלו הן תופעות בריוניות. הן מקשות על הנהיגה ומורידות את המורל של החברים.

  2. רם בן יעקוב (03/10/2014) הגב

    איזה בוקר? שישי בבוקר "ערב יום כיפור" אם זה משנה לכם. עליתי מכיוון הפרדס [רק מהכיוון, לא ממש שהיינו בפרדס] …משמאלי מגרש כדור עף החופים, שנראה קצת "עייף" לאחרונה, מימני ערמות הקרשים האדירות שיצאו לפני חודשיים מתחת לאיזה בית כאן בשכונה, ואני מתקדם לאחת הצמתים היותר מסוכנות בשריד. זה מתחיל בעליה מתונה על דרך עפר, וממשיך בשיפוע חד יותר ויותר. ואז ישנן שלוש אפשרויות: הראשונה לפנות קלות שמאלה בואכה הספריה, השניה, לפנות חד יותר שמאלה לכיוון ההרחבה או לפנות חדות ימינה לכיוון הבתים של זאבי כפרי מאיר לבנה וכו. הראות ימינה אגב, כמעט אפס… התנהלתי בעצלתיים במעלה הדרך בכדי לפנות ימינה [לכיוון הבתים של עזריה עובדיה ואורי רמון] ואז היא בלמה את רכבה ברגע האחרון! היא [אמא נחמדה מההרחבה השם לא שמור אפילו במערכת..] הגיע מכיוון הבתים של שלמה ברק ושלמה הרוש, ומכיוון שהייתה בדרכה להרחבה, היא כבר החלה לקחת את "הנתיב" השמאלי בכדי לגלוש מטה. היא הייתה קצת בהלם, עצרה לכמה שניות, והמשיכה מדודות מטה מבלי להביט בי. על ברכיה ישב תינוק אולי בן שנה וחצי…

השארת תגובה

טלפונים

לוח וידאו

ע. שירות

קלפי

חירום

ס. רכב

דרושים

טפסים

צוותים

    רישום גשם

    מדידה אחרונה 5/5/2024

    מ״מ גשם ביממה האחרונה
    סה״כ מ״מ גשם העונה
    גלילה לראש העמוד
    X
    דילוג לתוכן