קול קורא לבחירת 3 נציג ציבור להנהלה עסקית

קול קורא זה מתפרסם עם סיום הקדנציה של נציגי הציבור בהנהלה העסקית הנוכחית

ייעוד ההנהלה העסקית:

פורום האחראי על הפעילות העסקית של הקיבוץ ומלווה גם הנהלה של תאגידי האחזקות של שריד ושל החברות שנמצאות בבעלותו של הקיבוץ

תחומי האחריות של חברי ההנהלה העסקית:

  • כללי: אחריות כוללת לשמירה על האינטרסים של הקיבוץ בעסקים קיימים (ובתאגידים/חברות בהן אנו שותפים) תוך התייעלות ומיצוי הפוטנציאל העסקי ופיתוח עסקים חדשים
  • עיצוב מדיניות פיננסית ומדיניות לניהול העסקים, הכספים והנדל"ן של הקיבוץ
  • הבטחת תפקודן התקין של מערכות בקרה ודיווח כלכלי ופיננסי
  • מעורבות בפעילות פיתוח העסקים הקיימים ובייזום פרויקטים/עסקים חדשים ליצירת מקורות יציבים להכנסה ותעסוקה
  • בקרה על ניהול הפעילות בסקטור העסקי – סיוע בהגדרת יעדים, בחינת שינויים והחלטות ניהוליות
  • שותפות בניהול משאבי הקרקע – מעורבות בתהליכי תכנון (תב"ע, נדל"ן, ו.תכנון, מנהלת בנייה) ואחריות להסדרת שימושי הקרקע

דרישות התפקיד:

  • השכלה רלוונטית והיכרות עם תחומי הפעילות העסקית של הקיבוץ
  • יכולת גבוהה להבנה וניתוח דוחות כלכליים ונתונים פיננסיים
  • ראיה מערכתית ויכולת לבחינת תהליכי השקעה ופיתוח בעולם העסקי
  • יכולת לעבודה בצוות וחשיבה עצמאית

כפיפות: לוועד ההנהלה

הרכב ובחירה:

  • 3 נציגי ציבור – נבחרים בקלפי
  • מנהל עסקי – רכז הפורום. חבר בגוף זה מתוקף תפקידו
  • יו"ר קיבוץ (אגש"ח). חבר בגוף זה מתוקף תפקידו
  • דח"צ – חבר וועדה. ממונה ע"י ההנהלה העסקית

משך כהונה: 4 שנים

להצגת מועמדות ניתן לפנות לגיל שני – משאבי אנוש
במייל masha@k-sarid.co.il  , או בטלפון 052-5451780
מועד אחרון להגשת מועמדות – 12.3.2025

השארת תגובה

טלפונים

לוח וידאו

ע. שירות

קלפי

חירום

ס. רכב

דרושים

טפסים

צוותים

    רישום גשם

    מדידה אחרונה 21/3/2025

    מ״מ גשם ביממה האחרונה
    סה״כ מ״מ גשם העונה
    גלילה לראש העמוד
    X
    דילוג לתוכן