קול קורא זה מתפרסם עם סיום הקדנציה של נציגי הציבור בהנהלה העסקית הנוכחית
ייעוד ההנהלה העסקית:
פורום האחראי על הפעילות העסקית של הקיבוץ ומלווה גם הנהלה של תאגידי האחזקות של שריד ושל החברות שנמצאות בבעלותו של הקיבוץ
תחומי האחריות של חברי ההנהלה העסקית:
- כללי: אחריות כוללת לשמירה על האינטרסים של הקיבוץ בעסקים קיימים (ובתאגידים/חברות בהן אנו שותפים) תוך התייעלות ומיצוי הפוטנציאל העסקי ופיתוח עסקים חדשים
- עיצוב מדיניות פיננסית ומדיניות לניהול העסקים, הכספים והנדל"ן של הקיבוץ
- הבטחת תפקודן התקין של מערכות בקרה ודיווח כלכלי ופיננסי
- מעורבות בפעילות פיתוח העסקים הקיימים ובייזום פרויקטים/עסקים חדשים ליצירת מקורות יציבים להכנסה ותעסוקה
- בקרה על ניהול הפעילות בסקטור העסקי – סיוע בהגדרת יעדים, בחינת שינויים והחלטות ניהוליות
- שותפות בניהול משאבי הקרקע – מעורבות בתהליכי תכנון (תב"ע, נדל"ן, ו.תכנון, מנהלת בנייה) ואחריות להסדרת שימושי הקרקע
דרישות התפקיד:
- השכלה רלוונטית והיכרות עם תחומי הפעילות העסקית של הקיבוץ
- יכולת גבוהה להבנה וניתוח דוחות כלכליים ונתונים פיננסיים
- ראיה מערכתית ויכולת לבחינת תהליכי השקעה ופיתוח בעולם העסקי
- יכולת לעבודה בצוות וחשיבה עצמאית
כפיפות: לוועד ההנהלה
הרכב ובחירה:
- 3 נציגי ציבור – נבחרים בקלפי
- מנהל עסקי – רכז הפורום. חבר בגוף זה מתוקף תפקידו
- יו"ר קיבוץ (אגש"ח). חבר בגוף זה מתוקף תפקידו
- דח"צ – חבר וועדה. ממונה ע"י ההנהלה העסקית
משך כהונה: 4 שנים
להצגת מועמדות ניתן לפנות לגיל שני – משאבי אנוש
במייל masha@k-sarid.co.il , או בטלפון 052-5451780
מועד אחרון להגשת מועמדות – 12.3.2025