לעונת הרחצה הקרובה!
תחומי אחריות:
- אחריות כוללת על הפעלת מתחם הבריכה והמתרחצים בהתאם לנהלי הבריכה
- ניהול המצילים – איתור, גיוס, תנאי עבודה, שיבוץ משמרות, החלפות, בקרה עבודתם השוטפת
- ניהול תקציב הבריכה
- אחריות על הבטיחות במתחם הבריכה, ניקיון, סדר, אחזקת ציוד ומתקנים
- בקרה על מפעיל הבריכה בעבודות הנדרשות לפתיחת הבריכה, לאורך העונה ובסגירת הבריכה
- אחריות על הפעילות הנלווית – מרכזי מע' החינוך, אירועים פרטיים-קהילתיים, עובדים, ספקים
- נוכחות במתחם הבריכה בזמנים משתנים לאורך השבוע, כולל בסופי השבוע ובאירועים
- איתור מקורות-פעילויות להכנסה נוספת ממתחם הבריכה, בהתאם למדיניות ה.האגודה/צוות הבריכה
- כתובת לפניות חברים/מנהלי פעילויות בנוגע לרחצה, ו/או פעילות במתחם הבריכה
דרישות התפקיד וכישורים נדרשים:
- ניסיון ניהולי ככלל וניסיון בניהול צוות עובדים בפרט – יתרון
- ניסיון בניהול תקציב – חובה
- ניסיון מתן שירות לציבור לקוחות ובפעילות חברתית-קהילתית בקיבוץ – יתרון
- יכולת לעבודה בשיתוף פעולה עם גורמים שונים בקיבוץ (צוות הבריכה, חינוך, תרבות, הנה"ח ועוד)
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, אמינות, סבלנות
- זמינות לאורך עונת הרחצה לסיוע ומעורבות (מתרחצים, מצילים, בעיות בטיחות ועוד)
היקף משרה: משרה חלקית, 30% גמיש, שעות העבודה משתנות בהתאם לפעילות בבריכה/למשימות
תקופת העבודה: מתחילת חודש מרץ 2025 (בקבלת הרישיונות וההיתרים לפתיחת העונה, בהכנת הבריכה וגיוס מצילים). סיום העבודה – בסגירת מתחם הבריכה בסוף עונת הרחצה.
כפיפות: למנהלת האגודה
סוג המשרה: בתגמול כספי
להגשת מועמדות מוזמנים לפנות לגיל שני – מנהל מש"א
במייל masha@k-sarid.co.il , בטלפון 052-5451780
תאריך אחרון להגשת מועמדות 7.2.2025