במסגרת פרויקט הקמת התשתיות לשכונת "כדורעף חופים" הוקמה "מנהלת בנייה" שמהות תפקידה להביא לידי ביצוע את החלטת הקיבוץ על בניית שכונת כדורעף חופים, תוך הובלה, ארגון ותכלול של כל פעולות התכנון, הביצוע, והפיקוח בפרויקט עד לסיומו.
תפקיד נציג הציבור – השתתפות בישיבות המנהלת, מעורבות בדיונים ובהחלטות, מתוך למידה והיכרות עם הסוגיות "שיעלו לדיון".
הבהרה – עדיפות לבעלי רקע בפיתוח תשתיות ובנייה.
אחריות וסמכות מנהלת הפרויקט
- אחריות לתכנון מהלך הפרויקט, ביצועו ובקרה על הביצוע: עבודת הקבלנים בהתאם לתוכניות, התחברות לתשתיות קיימות, עמידה בתקציב, ביטוח, בטיחות, לוח זמנים
- אחריות כוללת על הקשר עם בתי האב הבונים, בקרה על עבודת אנשי המקצוע מטעמם, וקביעת מדיניות הקיבוץ להתנהלות מול בתי האב הבונים והוצאתה אל הפועל.
- אחריות לפרסום עדכונים והודעות לציבור
- דיווח רבעוני (לכל הפחות) לוועד ההנהלה על התקדמות הפרויקט העמידה בתוכניות
- החלטה על בחירת אנשי מקצוע לפרויקט מטעם הקיבוץ לאחר בחינת הצרכים והחלופות, ויצירת קשרי עבודה עם גורמים אלו (קבלנים, תשתיות, מתכננים, יועצים)
- עצירת עבודה, או סיום עבודה של קבלנים, יועצים ו/או אנשי מקצוע אחרים המועסקים ע"י הקיבוץ (בהתאם לחוזי העבודה מולם)
- הפעלת מנהל האתר מטעם שריד להנחות את הקבלנים (מטעם הקיבוץ והפרטיים) לעבודה בהתאם להחלטות מינהלת והמנהל העסקי, ולאי-פגיעה באינטרסים של הקיבוץ (תשתיות קיימות, הפרעה לחברי קיבוץ, בטיחות, ריכוז פסולת, רעש, וכיו"ב).
מקור הסמכות
וועד ההנהלה
הרכב
- נציג/ת ציבור
- ממלאי תפקידים: מנהל/ת עסקי, מנהל/ת אתר מטעם שריד, מנהל/ת ענף תשתיות
- יועצים ובעלי מקצוע (יוזמנו לפי הצורך)
אופן הבחירה
צוות האיתור ימליץ לוועד ההנהלה על מועמד/ת. ההצבעה תתקיים בוועד ההנהלה
לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות מוזמנים לפנות לגיל (מש"א)
במייל masha@k-sarid.co.il , או בטלפון 052-5451780
מועד אחרון להגשת מועמדות 13.10.2022