ברכה לפסח תשפ"ב – מצוות ניהול שריד

חג שמח לכל בית שריד,

פסח הוא חג שמח. פריחת הטבע מסביב מביאה עימה ריחות וצלילים שמלווים אותנו זמן קצר בשנה, אבל בשיאם, הצבעים העזים ומחולות הטבע סוחפים ומעניקים תחושה של התחדשות ותקווה להמשך.

לחג סימנים רבים כשאחד הבולטים בהם הוא מושג החירות. החירות האישית של כל אדם ואדם. היכולת לקבל החלטות אישיות ועצמאיות מבלי לקבל את תכתיבי הסביבה ושטיפת המוח האלקטרונית. היכולת לבחור מה לעשות, מתי ועם מי פותחת בפנינו אפשרויות בלתי מוגבלות.

החירות שלי/שלנו לצד יכולת הבחירה הם שמבדילים בינינו והופכים כל אחד ואחת מאיתנו למשהו מיוחד.

גם בעולם סביבנו אנשים מחפשים חירות וחיים חדשים – זו תקוותם ושאיפתם של העולים החדשים שהגיעו מאוקראינה. כקיבוץ הצענו את עזרתנו בקליטת עולים והעברנו תרומה כספית בסך 10,000 ₪ לתנועת השומר הצעיר הפועלת שם, כאשר יגיעו אלינו משפחות נפתח את ליבנו ונסייע כדי להקל על קליטתם בארץ.

החודש הקרוב עמוס באירועים ארציים רבים. ימים של שמחה, של עצב וזיכרון. בנוסף לאירועים הגדולים, נמשיך בפעילות אינטנסיבית גם בנושאים הקשורים לביתנו שריד.

בימים האחרונים העלנו לאתר האינטרנט עמודה נוספת המביאה את האגש"ח ופעילותו לידיעת החברים. מעתה, כל התקנונים, סיכומים ישיבות, הודעות ופעילויות של האגש"ח יעודכנו ויסייעו לכל החברים הזקוקים למידע, בכל מה שקיים אצלנו.

לסיום נאחל שננסה לשנות הרגלים שאינם מועילים לנו, לצרוך מעט פחות, לראות את האחר ולהושיט יד לעזרה, לשמור על הסביבה שלנו באופן שיאפשר גם לדורות הבאים להנות ממנה, והעיקר שנדע להעריך את הטוב והיפה שבחיינו ונצמצם ככול האפשר את הרגעים הקשים והשוחקים שמלווים רבים מאיתנו בחיי היום יום.

שיבואו לכולנו ימים של חג, ימים של תקווה ואושר.

נסיים

חג שמח

מצוות ניהול שריד

השארת תגובה

טלפונים

לוח וידאו

ע. שירות

קלפי

חירום

ס. רכב

דרושים

טפסים

צוותים

    רישום גשם

    מדידה אחרונה 19/3/2024

    מ״מ גשם ביממה האחרונה
    סה״כ מ״מ גשם העונה
    גלילה לראש העמוד
    X
    דילוג לתוכן