שלום רב,
הנהלת החשבונות וצוות הפנסיה מטפלים מדי חודש בעדכון תיאומי המס וכן אחת לשנה בהסדרת טופס 101 מול חברות הביטוח. פעילות זו מבטיחה שהחבר יקבל את מלוא הפנסיה מבלי שיידרש לשלם מס.
אולם, הטפסים נשלחים על שם כל חבר ואינם ממוענים לקיבוץ. במשך שנים העביר הדואר את כל המכתבים לטיפול הנהלת החשבונות.
בעקבות חוות דעת משפטית שקיבלנו, נדרש אישור מכל חבר להעביר מכתב הממוען על שמו לידי הגופים המטפלים בכך.
מאחר והטיפול בתיאום המס ומילוי טופס 101 ע"י כל חבר מהווה מטלה לא פשוטה, אנו מתכוונים להמשיך בטיפול מרוכז ע"י הקיבוץ והמשך העברת המכתבים מהדואר לידי הנה"ח.
במידה ויש חבר/ה שמתנגדים להעברת המכתב, אנא עדכנו את שולי או את אסתר שפיר, והמכתב יוכנס לתיבת הדואר שלו. במקרה כזה על החבר/ה לקחת את המכתב ולהעבירו לתיבה במשרד הפנסיה על מנת שתיאום המס יתבצע.
בברכה
ניר רושקין
עוזי פלגי