מכרז לניהול משאבי-אנוש של קיבוץ שריד

תמונה של בית המוסדות בשריד

משה פקר מנהל מש"א מסיים את תפקידו לאחר קדנציה של 4 שנים. אנו פותחים מכרז לתפקיד, למועמדים משריד ומחוצה לה. המכרז יסתיים ב – 6/2/2020

את ההצעות  יש להגיש לחברי וועדת המינויים: אבי ניר, נח שגיא, אורי ילינסקי, ענת חרמוני, מרסל כהן

תאור התפקיד:
» אחריות לקיום תקנון העבודה ונוהלי העבודה שהוחלטו בקיבוץ.

» בניית תכנית שנתית של מש"א ועמידה ביעדים.

» ניהול הנהלת מש"א, כינוס הישיבות, גיבוש החומר לישיבות, סיכום החומר ואחריות ליישום ההחלטות.

» אחריות  על קשר עם  עובדי החוץ והטיפול בכל  ההיבטים  הקשורים  ליציאת חבר לעבודת  חוץ  ועד סיומה, בעת הצורך .

» סיוע לחברים בהתאמת מקומות עבודה .

» סיוע בייעול מערך העבודה של הקיבוץ, הגדרות תפקיד, וגזירת היקפי המשרות והתקנים של הענפים השונים .

» לווי מנהלים  במשק ובקהילה בתחומי מש"א.

» סיוע בתחום היזמות.

» חבר  בהנהלה הכללית ובצוותי הניהול הרלוונטיים.


דרישות התפקיד:
· תקשורת בין אישית טובה.

· יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת והכרות עם תוכנות אופיס.

· אסרטיביות וכושר עמידה בלחצים .

· דיסקרטיות.

· יכולת קביעת סדר יום עצמאי ובמקביל  כושר עבודת צוות.

· ניסיון בתחום משאבי אנוש במגזר הקיבוצי – יתרון.

· השכלה רלבנטית (בתחומי  מדעי  החברה, מש"א  או  כלכלה) – תואר ראשון חובה.

· ניסיון ניהולי כמנהל מש"א – חובה



משך הקדנציה:  4 שנים.

היקף המשרה: 50% משרה  – יומיים וחצי בשבוע

כפיפות: למנהל  העסקי

אופן הבחירה: מומלץ על ידי צוות לבחירת תפקידים  ומאושר בקלפי ברוב רגיל.

השארת תגובה

טלפונים

לוח וידאו

ע. שירות

קלפי

חירום

ס. רכב

דרושים

טפסים

צוותים

    רישום גשם

    מדידה אחרונה 4/11/2024

    מ״מ גשם ביממה האחרונה
    סה״כ מ״מ גשם העונה
    גלילה לראש העמוד
    X
    דילוג לתוכן